Ahoj Lidi,
poté co jsme zodpověděli většinu otázek, potřebuje toto téma nějaký celkový závěr, kterým bude celá akce zakončena.
Nejdříve ještě malé vysvětlení k otázkám, které zůstaly otevřeny: Nezodpověděli jsme je z dobrého důvodu. Důležitým aspektem je, že na květnové E3 máme připraveno několik novinek a nějaká překvapení vám chceme nechat také v konečné hře. Další důvod je, že vaše otázky často zacházejí hluboko do detailů a utočí do oblastí, o kterých budeme moci něco říci až během vyvažovací fáze hry. Ačkoli nám už moc času na vývoj nezbývá, je na některé odpovědi příliš brzo, protože určité otázky ohledně designu budou rozhodnuty až při maratonu testování.
Doufáme, že nás chápete, a děkujeme vám za vaši pravidelnou účast. Toto vývojářské téma nám připravilo spoustu radosti a
doufáme, že vám za několik málo měsíců budeme moci předvést hru, která vaši zvědavost a vaše očekávání více než uspokojí.
poté co jsme zodpověděli většinu otázek, potřebuje toto téma nějaký celkový závěr, kterým bude celá akce zakončena.
Nejdříve ještě malé vysvětlení k otázkám, které zůstaly otevřeny: Nezodpověděli jsme je z dobrého důvodu. Důležitým aspektem je, že na květnové E3 máme připraveno několik novinek a nějaká překvapení vám chceme nechat také v konečné hře. Další důvod je, že vaše otázky často zacházejí hluboko do detailů a utočí do oblastí, o kterých budeme moci něco říci až během vyvažovací fáze hry. Ačkoli nám už moc času na vývoj nezbývá, je na některé odpovědi příliš brzo, protože určité otázky ohledně designu budou rozhodnuty až při maratonu testování.
Doufáme, že nás chápete, a děkujeme vám za vaši pravidelnou účast. Toto vývojářské téma nám připravilo spoustu radosti a
doufáme, že vám za několik málo měsíců budeme moci předvést hru, která vaši zvědavost a vaše očekávání více než uspokojí.
Překlad všech zodpovězených otázek si můžete přečíst v našem článku. Interview je ukončeno, žádné další odpovědi už nepřibudou.