Rozloučení a poslední informace o stavu projektu
Tým Historie Khorinisu se rozhodl ukončit práce na módu a rozloučit se s fanoušky. Z tohoto místa bychom rádi vysvětlili důvody pro toto rozhodnutí a zdůraznili několik záležitostí.
Hlavním důvodem ukončení prací je nedostatečná komunikace s bývalým hlavním koordinátorem projektu, který byl mimo jiné zodpovědný za přípravu dabingu. Nedostali jsme jednoznačnou odpověď, zda bude dabing nahrán, a tak jsme předpokládali, že s ním nemůžeme jednoznačně počítat. Nejasná je také situace ohledně omezeného množství nahrávek "Nestorů" (původních dabérů), kteří již zemřeli. Historie Khorinisu bez slíbeného "původního" dabingu ztrácí smysl. Litujeme také, že nahrávky "Nestorů" nebudou do modifikace zahrnuty. Doufáme však, že je držitel autorských práv bude moci pozitivně využít.
Před časem jsme se rozhodli zredukovat část "Vaduz" (Historie Khorinisu 1) a spojit ji s Khorinisem (Historie Khorinisu 2), abychom zvýšili pravděpodobnost přípravy dabingu pro obě dříve plánované části modifikace. Kvůli nejasnému stavu prací na dabingu a kvůli příliš mnoha problémům při vývoji skriptů jsme nebyli schopni stanovit jasný postup. Od března letošního roku do srpna jsme se věnovali úpravám skriptů a návrhu další příběhové linie (Khorinis).
Provozování nafouknutého PR, které zvýšilo naděje hráčů na ambiciózní projekt s hvězdným obsazením, bylo chybou týmu.
Mnoho projektů Gothic módů ztroskotalo na nedostatku motivace a zde je to podobné, ale chceme, aby vám bylo jasné, že nedostatek motivace pramenil ze špatného managementu, který už nikdo nemá sílu napravit.
Omlouváme se všem fanouškům, kteří mod očekávali, kteří nám posílali laskavá nebo hořká, ale konstruktivní slova, a všem, kteří nás finančně podporovali na kanálu YouTube.
Z tohoto místa bychom také rádi pogratulovali k úspěchu týmu Gothic II: Kroniky Myrtany. Týmu, který přetavil opravdovou vášeň v něco, co skutečně vzniklo, i když se to zpočátku setkalo s nepochopením fanoušků. Jsme rádi, že se jim podařilo vytvořit dobrý mod, který zaujal Gothic komunitu natolik, že lační po dalších.
Hluboce se skláníme, loučíme se a jdeme vlastní cestou. Historie Khorinisu 2008-2023.
S pozdravem tým Historie Khorinisu.
Tým Historie Khorinisu se rozhodl ukončit práce na módu a rozloučit se s fanoušky. Z tohoto místa bychom rádi vysvětlili důvody pro toto rozhodnutí a zdůraznili několik záležitostí.
Hlavním důvodem ukončení prací je nedostatečná komunikace s bývalým hlavním koordinátorem projektu, který byl mimo jiné zodpovědný za přípravu dabingu. Nedostali jsme jednoznačnou odpověď, zda bude dabing nahrán, a tak jsme předpokládali, že s ním nemůžeme jednoznačně počítat. Nejasná je také situace ohledně omezeného množství nahrávek "Nestorů" (původních dabérů), kteří již zemřeli. Historie Khorinisu bez slíbeného "původního" dabingu ztrácí smysl. Litujeme také, že nahrávky "Nestorů" nebudou do modifikace zahrnuty. Doufáme však, že je držitel autorských práv bude moci pozitivně využít.
Před časem jsme se rozhodli zredukovat část "Vaduz" (Historie Khorinisu 1) a spojit ji s Khorinisem (Historie Khorinisu 2), abychom zvýšili pravděpodobnost přípravy dabingu pro obě dříve plánované části modifikace. Kvůli nejasnému stavu prací na dabingu a kvůli příliš mnoha problémům při vývoji skriptů jsme nebyli schopni stanovit jasný postup. Od března letošního roku do srpna jsme se věnovali úpravám skriptů a návrhu další příběhové linie (Khorinis).
Provozování nafouknutého PR, které zvýšilo naděje hráčů na ambiciózní projekt s hvězdným obsazením, bylo chybou týmu.
Mnoho projektů Gothic módů ztroskotalo na nedostatku motivace a zde je to podobné, ale chceme, aby vám bylo jasné, že nedostatek motivace pramenil ze špatného managementu, který už nikdo nemá sílu napravit.
Omlouváme se všem fanouškům, kteří mod očekávali, kteří nám posílali laskavá nebo hořká, ale konstruktivní slova, a všem, kteří nás finančně podporovali na kanálu YouTube.
Z tohoto místa bychom také rádi pogratulovali k úspěchu týmu Gothic II: Kroniky Myrtany. Týmu, který přetavil opravdovou vášeň v něco, co skutečně vzniklo, i když se to zpočátku setkalo s nepochopením fanoušků. Jsme rádi, že se jim podařilo vytvořit dobrý mod, který zaujal Gothic komunitu natolik, že lační po dalších.
Hluboce se skláníme, loučíme se a jdeme vlastní cestou. Historie Khorinisu 2008-2023.
S pozdravem tým Historie Khorinisu.