Bývalý hrdina bude vystupovat pod jménem Rhobar III.
Hrdina odcestuje na největší z jižních ostrovů - Argaan.
Otázka boje mezi Innosem a Beliarem stále zůstává otevřena.
Odpověď má být právě na Argaanu. Avšak svázana dvěma proroctvími a uprchlým králem říše Thorniara.
Král přivedl na Argaan válku, ne však záměrně. Ovládla jej prastará a temná moc, silnější než bohové Innos a Beliar.
Děj má logicky navazovat na události v předchozích dílech, nedořešené hádanky mají být dořešeny.
Dialogy týkající se úkolů mají být výstižnější, kratší a drsnější.
Svět má být volný a svobodný, ale přesto má být ve hře nějaké vodítko, které bude hráči ukazovat, co dělat. Absence takového vodítka byla podle Spellboundu jedna z největších slabin G3. Arcania tedy bude trochu lineárnější.
Hra má nabízet více řešení stejného úkolu, přičemž některé z nich mají být řešeními "skrytými".
Spellbound dává spousty energie do vývoje charakterů. Tak mají na hrdinu čekat i lidé, kteří jej budou chtít přelstít (jako v G1).
Centrální roli mají opět hrát navzájem si konkurující frakce (jako v G1).
Hrdinova podobizna ještě není hotova.
Střelbu z luku a její zranění má ovlivňovat silný vítr vanoucí na Argaanu.
Boj z blízka, z dálky a magie mají být rovnocenné dovednosti.
Deník má být detailnější, má obsahovat určité "rady", které si hráč může volitelně zobrazit.
V Arcanni bude ze starých známých určitě Lester, jeho model je již dokonce hotov.
Mezi klíčovými postavami hry mají být i ženy. Spočátku hry má hrdina narazit na hostinskou jménem Murdra.
Hrdina odcestuje na největší z jižních ostrovů - Argaan.
Otázka boje mezi Innosem a Beliarem stále zůstává otevřena.
Odpověď má být právě na Argaanu. Avšak svázana dvěma proroctvími a uprchlým králem říše Thorniara.
Král přivedl na Argaan válku, ne však záměrně. Ovládla jej prastará a temná moc, silnější než bohové Innos a Beliar.
Děj má logicky navazovat na události v předchozích dílech, nedořešené hádanky mají být dořešeny.
Dialogy týkající se úkolů mají být výstižnější, kratší a drsnější.
Svět má být volný a svobodný, ale přesto má být ve hře nějaké vodítko, které bude hráči ukazovat, co dělat. Absence takového vodítka byla podle Spellboundu jedna z největších slabin G3. Arcania tedy bude trochu lineárnější.
Hra má nabízet více řešení stejného úkolu, přičemž některé z nich mají být řešeními "skrytými".
Spellbound dává spousty energie do vývoje charakterů. Tak mají na hrdinu čekat i lidé, kteří jej budou chtít přelstít (jako v G1).
Centrální roli mají opět hrát navzájem si konkurující frakce (jako v G1).
Hrdinova podobizna ještě není hotova.
Střelbu z luku a její zranění má ovlivňovat silný vítr vanoucí na Argaanu.
Boj z blízka, z dálky a magie mají být rovnocenné dovednosti.
Deník má být detailnější, má obsahovat určité "rady", které si hráč může volitelně zobrazit.
V Arcanni bude ze starých známých určitě Lester, jeho model je již dokonce hotov.
Mezi klíčovými postavami hry mají být i ženy. Spočátku hry má hrdina narazit na hostinskou jménem Murdra.
Stejně jako datadiskové preview, i preview Arcanie nabízí množství obrázků. Například můžete vidět, jak vypadají důlní červy, krvavé mouchy, obrovštví brouci, změny oblohy za dne, efekt deště, jak vypadá Lester, krajinky atp. Některé obrázky vám zde dáváme k nahlédnutí.
Arcania: A Gothic Tale je dle Gamestaru v součaasné době hotova z 30%.