G1: Texturpatch

Sekce: Modifikace / Vydáno: 24.9.2006 16:36 / Autor: El Kamil / Trvalý odkaz
Pokud jste před vydáním Gothica 3 uvažovali o zahrátí si staré dobré klasiky v podobě G1, máme pro vás další pádný důvod, proč tak učinit. Freddy z WorldofGothic.de po dlouhé práci konečně vydal betaverzi svého Texturpatche.

Jaký má patch efekt:

Silné zlepšení grafiky - Původní textury G1 mají rozlišení od 64x64 až 256x256 obrazových bodů. Patch nahraje nové textury v rozlišení 512x512 respektive 1024x1024 ob. Základem jsou textury z G2 nebo kompletně nové textury.

Plná kompatibilita - Protože byly vyměněny pouze textury, je patch plně kompatibilní k modifikacím a starším uloženým hrám. Patch je zařízen tak, že se nedostane do konfliktu s modifikacemi, které také mění některé textury.

Betastatus - některé textury ještě nejsou finální, to znamená že se mi ještě úplně nelíbí. K nim se řadí všechny textury, které se nacházejí na chrámovém náměstí v Bratrstvu. Další také nejsou úplně 100procentní.

Jako bonus Freddy udělal i Worldpatch, který opravuje některé věci ve světě G1. Například chybu textury u Grava, texturuje střechy lesů, dále zasazuje pár stromů vpravo od chrámového náměstí v Bratrstvu a odstraňuje nevkusný obdelník nad bažinou, který vedl k chybám vody. K použití tohoto patche musíte začít novou hru. Patch funguje i se všemi modifikacemi, které nemění svět.

Oba dva patche by měly fungovat nezávisle na jazykové verzi hry a stáhnout je můžete na WorldofGothic.de (dohromady 39 MB). Na závěr ještě přidáváme screenshoty pro porovnání starých a nových textur (zveřejněno s laskavým dovolením autora).

Před | Poté







Ještě je nutno říci, že vyšší textury také mají větší nároky na paměť. Proto vám hra může padat při totožném nastavení častěji.
Načítám data ...
Nahoru