Mluvilo se o spoustě věcech, například vysoká dohlednost, systém počasí nebo svět z jednoho kusu s absencí nahrávacích obrazovek. Opomenuty nezůstaly ani technické záležitosti. Například bylo řečeno, že od grafické karty s Shader Modelem 2 bude podporován parallax-mapping a bump-mapping. S grafickou kartou, která má Shader Model 3, si budete moci navíc užívat stínů postav a objektů v nejvyšší kvalitě a přesně na pixel propočítané světlo.
HDR renderování s typickými efekty světla a splývání nebude. Jak je již známo, Gothic 3 bude podporovat dvoujádrové procesory rozdělením herních propočtů do více tzv. threadů. Rozlišení obrazovky v poměru 16:10 (širokoúhlá obrazovka) a zobrazení na více monitorech Gothic 3 nebude podporovat. Co se týče fyzického enginu byl zmíněn Novodex-Engine. Jestli bude podporovat i fyzické karty Ageia, nebylo v době sestavování článku známo. Ovšemu nutno podotknout, že i když článek vyšel až nyní, sestaven byl pravděpodobně už v květnu.
HDR renderování s typickými efekty světla a splývání nebude. Jak je již známo, Gothic 3 bude podporovat dvoujádrové procesory rozdělením herních propočtů do více tzv. threadů. Rozlišení obrazovky v poměru 16:10 (širokoúhlá obrazovka) a zobrazení na více monitorech Gothic 3 nebude podporovat. Co se týče fyzického enginu byl zmíněn Novodex-Engine. Jestli bude podporovat i fyzické karty Ageia, nebylo v době sestavování článku známo. Ovšemu nutno podotknout, že i když článek vyšel až nyní, sestaven byl pravděpodobně už v květnu.
Hlavně kolem absence podpory rozlišení v poměru 16:10 se na německých fórech zvedla vlna nevole. Na druhou stranu je ale nutno přiznat, že spousta zveřejněných screenshotů je právě v takovém rozlišení, čili po technické stránce to pravděpodobně funguje. Je možné, že tato volba jen nebude nabídnuta v menu. V tom případě nezbývá než doufat v editovatelný INI soubor, jak tomu bylo u předchozích dílů.
Na závěr další preview. Tentokrát ze serveru rebell.at. Stručně: Nic nového.