Interview se Stefanem Bergerem - 23.5.2007

Překlad: El Kamil
Zdroj: pcgames.de

22. května ukončili vývojáři Pluto 13 / Piranha Bytes a distributor JoWooD svou spolupráci. Jak k tomu došlo? Pozadí a plány do budoucnosti vám přináší interview se Stefanem Bergerem, hlavou řízení výroby a prodeje v JoWooDu.

PC Games: Jak došlo k ukončení spolupráce a vůbec k rozhodnutí se s Piraněmi rozejít? Jaké to bude mít následky?
Berger: Již několik měsíců byla vedena jednání ohledně Gothica 4 a datadisku ke Gothicu 3. Nemohli jsme se shodnout na rozpočtu u datadisku k G3, u Gothic 4 se zase jednalo o všeobecné právní záležitosti. Rozdělení má jediný dopad a totiž ten, že Pluto 13 (Piranha Bytes) se již nebude dále podílet na produkci a vývoji následujících titulů série Gothic.
PC Games: Co nyní bude s Gothicem 3? Můžeme ještě očekávat nějaké patche?
Berger: Snažíme se a makáme na plné obrátky na tom, abychom fanouškům dodali patche, jak jen to bude možné. Prosíme ale o pochopení, že za těchto okolností to může ještě nějakou dobu trvat, protože se snažíme za Pluto 13 (Piranha Bytes) nalézt co nejlepší náhradu, abychom se nezklamali u nového vývojového týmu již při prvním patchi. Okamžitě ovšem prošetříme, zda je Pluto 13 z právního hlediska zavázáno za vývoj patchů. V žádném případě nenecháme fandy na holičkách.
PC Games: Jak to nyní vypadá s datadiskem ke Gothicu 3?
Berger: Jakmile zkompletujeme vývojový tým, budeme se zvažovat vývoj datadisku ke G3. V každém případě ale musím říci, že JoWooD má o datadisk zájem.
PC Games: Kdo má práva na sérii Gothic, respektive jak jsou rozdělena?
Berger: Veškerá práva na sérii Gothic s vyjímkou Gothic 1 leží smluvně na straně JoWooDu.
PC Games: Myslíte si, že Gothic 4 bude úspěšný i bez spolupráce s Piranha Bytes?
Berger: Gothic je Gothic a Gothic je úspěšný. Vývoj hry koneckonců netkví ve vývoji. Ať je tomu jakkoli, Gothic bude úšpěšný bez Pluto 13 nebo bez JoWooDu. V Gothic mašinerii je jen jeden díl, který by člověk nemohl udělat lépe, a tím je Gothic sám.
PC Games: Proč plánujete Gothic i pro konzole? Dříve vycházel Gothic výhradně na PC.
Berger: Diskuse o rozšíření Gothica na konzole jsou již nějaký čas na stole a proč by se nemohla oblíbená a známá hra zpřístupnit i konzolistům?
Načítám data ...
Nahoru